دسته بندی محصولات
۱۷+

دیگر دسته بندی ها

براساس قیمت:

نمایش 1 - 36 کالا از 36

در حال بارگذاری محصولات بیشتر

کفش اسپرت چرم زنانه

کفش زنانه اسپرت چرم
کفش اسپرت از ابتدا برای استفاده در فعالیت‌های ورزشی تولید شد اما تبدیل به محبوب ترین نوع کفش در پنج سال گذشته شد. چراکه با بیشتر شدن آگاهی در بین جامعه، انتخاب کفش راحت، مهم ترین اولویت است. راحت بودن کفش نه تنها در استرس، اضطراب و سلامت پا ، بلکه در سلامت دیگر اعضای بدن نیز نقش مهمی دارد. بسیاری از بیماری‌های زانو، کمر و ستون فقرات ناشی از پوشیدن کفش نامناسب و ناراحت است البته که تخصص چندین ساله مجموعه اوساکفاش تولید کفش‌های چرم طبی است.
کفش چرم اسپرت اوساکفاش
استفاده از چرم برای تولید کفش اسپرت چند ویژگی بسیار مهم به کفش شما اضافه می‌کند؛
1. ظاهر شیک: استفاده از چرم طبیعی در تولید کفش اسپرت باعث می‌شود کفش شما تغییر رنگ ندهد، ظاهری شیک با جزئیات زیبا و طرح‌های جذاب داشته باشد. به علاوه با واکس کشی به راحتی تمیز می‌شود و نیازی به شست و شو ندارد.

2. راحتی و انعطاف پذیری مناسب: چرم یک جنس نرم و راحت وانعطاف‌‌پذیر است که باعث می‌شود پشت پا یا انگشتان شما احساس راحتی داشته باشند و مانند بسیاری از تولیدات دیگر به پای شما آسیب نرسانند.

3. مقاومت: کفش چرم اسپرت یک جنس مقاوم و بادوام است که مقاومت بالایی در برابر سایش و زنگ زدگی دارد و در طولانی مدت مانند خیلی از تولیدات دیگر تغیر رنگ نمی‌دهد.

4. تنفس پذیری: چرم به دلیل داشتن روزنه‌هایی برای رویش طبیعی مو تنفس پذیر است و اجازه می‌دهد تا هوا به کفش نفوذ کند و پای شما خشک و خنک بماند این ویژگی باعث جلوگیری از تعریق بیش از حد و بوی نامطبوع پا می‌شود.

جنس زیره‌ کفش‌های اسپرت اوسا کفاش از PU یا EVA است. این جنس زیر انعطاف پذیر و راحت است و گرمای سطح زمین را به پا منتقل نمی‌کند؛ کاملا مناسب برای استفاده روزانه.

کفش چرم اسپرت مناسب چه استایلی است؟
استایل کژوال: کفش اسپرت چرم عالی با لباس‌های کژوال و روزمره ست می‌شود. خانم‌ها می‌توانند این کفش‌ها را با شلوار جین، شلوار ورزشی، شلوار کتان یا حتی ماکسی درس، شومیز و مانتو ست کنند.

استایل شیک و رسمی: کفش اسپرت چرم همچنین می‌تواند با لباس‌های شیک و رسمی ست شود. به عنوان مثال، خانم‌ها می‌توانند این کفش‌ها را با دامن پوشیده یا با کت و شلوار دمپا یا بگ یا یک پالتو مناسب ست کنند.

استایل ورزشی: البته کفش اسپرت چرم به خوبی با لباس‌های ورزشی هماهنگ می‌شود. خانم‌ها می‌توانند این کفش‌ها را با لباس‌های ورزشی، لباس آماده برای ورزش یا حتی لباس‌های فشن و ورزشی ست کنند.

به طور کلی، بسته به نوع کفش و لباس، می‌تواند به صورت رسمی یا غیررسمی با لباس‌های مختلف ست شود.

مقایسه ( 0 مورد )

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.